Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 4

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 658
Jaunākais lietotājs: ugis_a
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 aizmugurējās dakšas uzlabojums
magaivers
Sveiki!
Vēlējos ar jums padalīties, kā es aizvietoju aizmugurējās dakšas bukses ar Slīdņiem, tos aizstājot ar VW kārbas adatgūltņiem.
Adatgūltņu ārējai izmērs ir 30mm un iekšējais 22mm un dziļums 15mm. Caurejošās ass diametrs ir 21,8mm un bija jūtama lufte. Presējot adatgūltņus dakšā pa malām lietoju 0,015mm metāla plakandzelzi, tādā veidā kompensēju ass brīvkustību un adatgūltņi ciešāk sēž dakšā.
Adatgūltņus lietoju katrā pusē pa 2.gb. Ieliekot dakšu rāmī un saskrūvējot visu kopā, efekts ir jūtāms uzreiz. Mēģinot kustināt ar rokām dakšu ar riteni luftes nav vispār.
Braucot ar šādu uzlabojumu, mocis ir palicis stabilāks.
daka1.jpg
 
Dalgo
Ideja ļiti laba, bet oriģinālā ass ir no parasta dzelža un adatgultnis ātri tai saspaidīs adatu vietās svītras un kustēsies atkal. Vajadzētu rūdīt vai cementēt to asi.
 
magaivers
Iespējams, ka tā varētu būt. Pabraukšu sezonu un tad apskatīšos kādā stāvoklī būs ass!
 
Guntis
Kaut kā abām manām -lielajām- nekas neļurkājas. Gultnis tur nav īsti vajadzīgs(sliktāk nebūs,protams). Apskati leņķi kādā,tur dakša kustas,ĻOTI maz.

Gultnis vajadzīgs citiem uzdevumiem. Bet ok,techniskā doma - nekas sliktāk nav kļuvis,tik jautājiens par blīvslēgu...neredzu...

P.S. Šajā mezglā ļoti liela ir amortizatoru buksēm,izdilumam amortizatoros.,kas varēja radīt-lufti-. Neticu,ka moto tāpēc kļuvis stabilāks. Pie noteikuma,ka oriģinālais mezgls ir kārtībā.
 
Iet uz forumu: